مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱/۵ میلیون  فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

عاشوری گفت: از ابتدای تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، یک میلیون و ۷۴۴ هزار فقره تسهیلات به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۵۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۰ - 11November 2022

پرداخت بیش از ۱ میلیون  فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امدادعلی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از ابتدای تاسیس تاکنون یک میلیون و ۷۴۴ هزار فقره تسهیلات در اختیار مددجویان قرار داده است.

عاشوری با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی بیشترین موارد وام‌های ارائه شده به جامعه هدف را شامل می‌شود، ادامه داد: در طول پنج سال فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، رقمی حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به روند کاهشی معوقات تسهیلات در این صندوق، تاکید کرد: معوقات تسهیلات در این صندوق به زیر ۲ درصد رسیده که رقمی قابل قبول است.

وی به اهمیت رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی خوبی که داشته‌ایم، طی پنج سال اخیر هر سال به تکالیف خود عمل کرده‌ایم و جایزه خوش‌حسابی نیز به صندوق تعلق گرفته است .

عاشوری در ادامه افزود: یکی از موضوعات دیگر، بحث تضامین صندوق است که از موضوعات کاربردی است و در حال حاضر با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای چهار هزار و ۵۱۴ فقره تسهیلات، ضمانت نامه صادر شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها